Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с теч на антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с теч на антифриз

    Здравейте ,колеги както винаги по закона на Мърфи всички проблеми стават зимата така и при мен се появи лек теч,който се вижда,е идва от главата.Значи да кажа гарнитурата е сменяванa преди 2,3 години,но до колкото знам след смяна трябва да се ходи за притягане ,но майстора тогава ми каза,че нямало нужда и ето сега се появи,най-странното е че тече само като е студена като загрее спира теча.Та искам да попитам някой може ли да ми даде схема на затягане на болтовете и сила ?Искам да опитам с този вариант и се се силно да се надявам да не се наложи вторият вариант,който ще не разори .
    Благодаря предварително колеги,
    Поздрави и всели празници

  • #2
    Първоначално публикувано от Lazarincho Покажи съобщение
    Здравейте ,колеги както винаги по закона на Мърфи всички проблеми стават зимата така и при мен се появи лек теч,който се вижда,е идва от главата.Значи да кажа гарнитурата е сменяванa преди 2,3 години,но до колкото знам след смяна трябва да се ходи за притягане ,но майстора тогава ми каза,че нямало нужда и ето сега се появи,най-странното е че тече само като е студена като загрее спира теча.Та искам да попитам някой може ли да ми даде схема на затягане на болтовете и сила ?Искам да опитам с този вариант и се се силно да се надявам да не се наложи вторият вариант,който ще не разори .
    Благодаря предварително колеги,
    Поздрави и всели празници
    Колега не знам колко ще ти свърши работа, но това е за 8-клапанов мотор на 155-ца. Би трябвало да е същото и за 164-ката:
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Благодаря за отзива

      Comment


      • #4
        ако мотора е 8клапанов туин спарк 106кв, няма значение че е на 155 едни и същи са..дано да спре с притягане,преди време бях направил воден удар,след ремонта казаха че тази глава се притяга по схемата и повече не се пипа...след време обаче,се оказа че единия от болтовете е разхлабен,така че не знам какво да мисля вече!!!!

        Comment


        • #5
          Между другото в Аутодата има 2 схеми - едната като показаната тук. Другата, за мотор номер след еди колко си - само 2 кила и 2 пъти по 100 градуса. И няма допълнително притягане.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment

          Working...
          X